22 Mayıs 2013 Çarşamba

KOLAY PARA KAZANMA

KOLAY PARA KAZANMA

 Kolay para kazanma aslında zor bir olay değildir.İnsan sadece ne yapacağını bilmeli ve ona göre hareket etmelidir.Mesela sizlere kolay para kazanma yöntemlerinden birini açıklamak istiyorum.Kolay para kazanma yöntemlerinden biri olan internetten para kazanmak,tan bahsetmek istiyorum.İnternetten para kazanmak kimilerine göre çok saçma, kimilerine göre çok önemsiz bir iş olarak görünür.Fakat bizim ülkemizde internetten para kazanılacağını bilmeyen hala çok insan var.Bilen varsa bile ya tam bilgi sahibi değil, yada yaptıklarını yanlış yapıyor,tabiki de bu yanlış yapmalar sonucunda internetten kolay para kazanma olayına inanmıyor ve bu işten para kazanılmaz düşüncesi ile bu işi bırakıyor.Aslında internetten para kazanmak diye bir şey olduğunu bizim halkımız tam anlamıyla bilmiyor.Çünkü bizim halkımız beden gücü ile para kazanmaya alıştıkları için bu internetten kolay para kazanma fikrine inanmıyorlar.Aslında bir araştırma yapsalar yurtdışında bu işlerle uğraşan milyonlarca insan var.Hatta evin geçimini bunlarla sağlayanları saymak istemiyorum bile.

PEKİ BU İNSANLAR NASIL PARA KAZANIYOR ?

Bu insanlar, Dünyada ve Türkiye de dahil olmak üzere Satış Ortaklığı yaparak para kazanıyorlar.Şimdi bir çoğunuzun bu satış ortaklığı nedir deyişini duyar gibiyim.Satış ortaklığını kısaca özetlemek gerekirse,bir kişi veya firmaya ait olan ürünü potansiyel müşteriyle buluşturmamızı yani aracılık etme olayına satış ortaklığı diyoruz. Satış ortaklığı sistemi aslında internette en çok para kazandıran sistemlerden birisidir.Aslında çok da basit bir olaydır.Bizim yapmamız gereken ürün sahibi ile alıcıyı bir araya getirmek ve paramızı almak.Ürün sahibinin ürünleri satıldığı anda belli bir komisyon karşılığında paramızı alırız.Ne ürün sahibi ile ne de ürünü alan kişiyle muhatap olur.Bizim yapmamız gereken sadece aracılık etmek başka hiç bir şeye karışmayız.

KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK İÇİN SATIŞ ORTAKLIĞI SİSTEMİ TAM SİZE GÖRE




Satış ortaklığı sistemi yerli ve yabancı olmak üzere iki şekilde yapılır.Yabancı satış ortaklık sistemi ile çalışmak istiyorsanız bazı satış ortaklığı yapan firmalara kayıt olmanız gerekmektedir.Yabancı satış ortaklığı yapan bir tanesini örnek vermek istiyorum. Clickbank Dünyada en iyi diyebileceğimiz bir satış ortaklığı ağıdır.Asla paranızı almama gibi bir şey söz konusu değildir.Bunun yanı sıra Amazon ve daha bir çok satış ortaklık ağı bulunmaktadır.Bizim ülkemizde bu işle uğraşanlar tabikide var.Ama dediğim gibi daha bir çok insan bunu bilmiyor.Mesela birini örnek vermek istiyorum. XTİCARET Türkiyede bence en iyi satış ortaklağı ağlarından diyebilirim.Xticaret gerçekten işini gayet güzel yapıyor.Ne kimsenin parası kalıyor ne de Xticaret hakkında kötü bir kelime duyulmuştur.Xticaret hakkında bilgi amak isterseniz BURDAN daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

BU SATIŞ ORTAKLIK SİSTEMİNE NERDEN BAŞLAMAMIZ GEREKİR?

Satış ortaklığı sistemine kara düzen dalarsak bu işten pek birşey anlıyacağınızı sanmıyorum.Benim sizlere tavsiyem Goomass eğitim kiti,dir.




Goomass eğitim kiti gerçekten mükemmel ben kendim kullandiğım için biliyorum. Goomass eğitim kitinde siz daha nerden başlıyacam, nasıl yapacam diye telaşlanırken goomass size nerden ve nasıl başlıyacağınızı tek tek söylüyor.Ücretli ve ücretsiz internetten nasıl para kazanacağınızı sizlere tek tek söylüyor. Birde videolarla sizlerin nasıl yapacağınızı ve hiç kimsenin bilmediği taktikleri sizlere gösteriyor.Yani sizlere rehberlik ederek sizlerin internetten para kazanmanız için her şeyi düşünüp bu eğitim kitinin içine koymuşlar.Dahası bitmedi ücretsiz bonusları da var.Yani arkadaşlar gönül rahatlığıyla tek kelimeyle muhteşem bir rehber diyebilirim.Herkese tavsiye ederim.

EĞER SİZDE KOLAY YOLDAN PARA KAZANMA VE SATIŞ ORTAKLIĞINI MERAK EDİYORSANIZ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder