28 Haziran 2013 Cuma

GAYRİMENKUL ALIM SATIMI İLE KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK



Arkadaşlar bugün gayrimenkul alım satımı ile kolay yoldan para kazanmaktan bahsetmek istiyorum.Gayrimenkul piyasası uzun vadede tutarlı bir şekilde kazanmanın en iyi yollarından bir tanesidir. İnsanlar bir çok gayrimenkul satın alırlar ve sonra bu gayrimenkulleri güzel karlarla satarlar.Aslında gayrimenkulden para kazanmanın birden fazla yolu vardır ve tercih ettiğiniz yol nasıl biri olduğunuza ve neye katılmak istediğinize bağlı olacaktır.

Peki sizlere sorsam, gayrimenkulde para kazanmanın en kolay yolu nelerdir diye? Bir çoğunuzun vereceği cevap Muhtemelen, bir mülk satın alarak uzun bir süre onu elde tutarak ve daha sonra bu mülkü başta aldığın fiyattan çok daha fazlasını satarak para kazanmak olduğunu söyliyeceksiniz. Aslında Bir çok insan da böyle yapıyor, ipotek bedeli azalırken ve mülkleri fiyatlanırken yıllar içinde mülk için kademe kademe ödeyerek mülkte yaşıyor.

Ancak bu bence tam anlamıyla hızlı bir şekilde kâr elde etme şekli değildir. Eğer bundan daha hızlı bir şekilde para kazanmak istiyorsanız,adımlarınızı doğru atmanız gereklidir.Aslında örnek vermek gerekirse bir eviniz var ve bunu satmak istiyorsunuz.Bu evinizin değerini arttırmanın bir çok yolu mevcuttur, ama her şeyden önce neyi aradığınızı bilmek zorundasınız. Potansiyel kârlarınızı tüketen, rahatça kendi başınıza yapabileceğinizden daha fazla iş gerektiren bir mülk alırsanız, başka insanlardan da yardım almak zorunda kalabilirsiniz, bu yüzden bunu da göz önünde bulundurmanız gerekir.

Eğer gayrimenkulde kâr elde etmek istiyorsanız dikkate almak isteyebileceğiniz satıcı finansman kredisi olarak adlandırılan bir şey de vardır. Yaptığınız şey her zamanki gibi bir ev satın almaktır ve sonra da finansman sağlayamayan birisine evi satmayı teklif etmektir. Bu durumda kendiniz finansman sağlayabilirsiniz. Burada amaç şudur: Siz satışı yaptığınız kişilere sizin kredi ödemelerinizi kapatmaya yetecek kadar bir fiyat talep ediyorsunuz fakat aynı zamanda da piyasadaki evler için yüksek bir fiyat talep etmiş oluyorsunuz.

Yani şöyle düşünebilirsiniz,eğer 350,000$’a bir ev aldığınızı farzedelim, kendi şartlarınıza uygun olarak evi 380,000$’a rahatça satabilirsiniz. Bu parayı size geri ödeyebileceğini kanıtlayabilen bir alıcı bulursanız, bu alıcı (sizin daha önceden kabul ettiğiniz) bir kaç yıl içinde bir bankaya gidebilir, parayı tekrardan  finanse edebilir ve sizin borcunuzu kapatabilir. Bu durumda ise siz de kısa bir süre içerisinde  güzel bir kâr elde etmiş olabilirsiniz.Mesela henüz yapım aşamasında olan bir evi ucuza satın alabilir ve bu evin yapımı tamamlandıktan sonra güzel karlarla satabilirsiniz.Aslında kendim bunları sizlere söylüyorum ama benimde hedefimde bu gayrimenkul işi var.Fakat sizlerde biliyorsunuz ki herşeyden önce para lazım.Ama gerçekten bu gayrimenkulden güzel para kazananları biliyorum.

Sizleri sıkıyormuyum bilmiyorum ama bir örnek daha vermek istiyorum.Bu gayrimenkul işinde aslında biraz kafanızı çalıştırsanız güzel para kazanabilirsiniz.Diyelim ki bir miktar paranız var ve bir ev satın almak istiyorsunuz.Evleri gezerken bir tanesinin oturumu çok güzel tiril tiril esiyor ,güneşini iyi görüyor ama gel gelelim evin içi çok yıpranmış yani sizin anlıyacağınız evin içi berbat durumda. Eğer siz bu evi gayet uygun fiyata alabilir ve bu evi bir tadilata sokup içini güzel bir şekilde restore ederek muteşem bir ev yaparak gayet güzel bir fiyata satmamanız için hiç bir neden yok.Bir çok insanın zaten isteği evin oturumu kadar içininde güzel olmasına dikkat etmesidir.Yani arkadaşlar açıkçası benim biraz birikimim olsa bu şekilde yapmayı düşünüyorum.

Fakat arkadaşlar burada bir konuda uyarıda bulunmak isterim.Biliyorsunuz ki her iştede bir risk vardır. Ev fiyatları yükselebilir veya  düşedebilir. Bu işten kâr elde etmeyi bırakın bir mülkte otomatik olarak paranızı geri kazanacağınızın bile hiç bir garantisi yoktur.Onun için bu gayrimenkul işine girecekseniz eğer mutlaka bir profesyonel kişiler tarafından tavsiyeler almanızı ve ne yaptığınızı bildiğinizden her şeyi anladığınızdan emin olmanızı tavsiye ederiz.

HERKESE BOL KAZANÇLAR ARKADAŞLAR.

27 Haziran 2013 Perşembe

BORSAYA TATIRIM YAPARAK PARA KAZANMAK İSTERMİSİNİZ?



Bugün sizlere borsaya yatırım yaparak para kazanma konusunda biraz bilgi vermek istiyorum.Bazı insanlar için borsaya yatırım yapma konusu çok cazip gelebilir.Fakat borsa konusunda ya çok kazanırsınız veya çok kaybedersiniz.Aslında borsadan para kazanmanında bir çok yolları mevcuttur.Borsanın ne ile alakalı olduğunu keşfetmeniz ve araştırmak için ne kadar istikrarlı olduğunuza bağlıdır.Borsayı kesinlikle hafife almamanız gereklidir.Çünkü her zaman yatırımlarınız yükselecek diye bir kaide yoktur,düşme riskinide kesinlikle unutmamanız gereklidir.Borsaya yatırım yapmanın en önemli kuralı yatırım yaptığınız paraya her zaman güvenmemenizdir.

Eğer borsaya yatırım yaparak para kazanmak istiyorsanız Yatırım yapmanın ilk kuralı olan borsa hakkında çok şey öğrenmenizdir.Bir çok kaynaktan araştırmalarınızı yaparak bilgilerinizi tazeleyin. Özellikle yeni başlayanlar için hazırlanmış web siteleri bulun detaylı bir şekilde inceleyin.Almaya karar vereceğiniz iki çeşit hisse senedi vardır. Tedbirli oynayarak iyi tanınan, uzun zaman önce kurulmuş olan ve performansı çok iyi olan şirketlerin hisse senetlerini satın alabilirsiniz.Yeni bir şirketi deneyebilir ve bulabilirsiniz ve o şirketin bir gün voleyi vuracağına inanarak hisse senetlerinin değerinin katlanacağını umarak onun hisse senetlerini alırsınız. Borsada para kazanmak istiyorsanız bunun en güzel yolu yatırımlarınızı aynı yere yapmak yerine yatırımlarınızı farklı yerlere yapmanız daha iyi olacaktır. Bu şekilde yaparsanız bir taraftaki kaybettiğiniz kazancın diğer bir yanda kazanca dönüştüğünü görebilirsiniz.


Eğer sizde borsaya yatırım yaparak para kazanmak istiyorsanız size tavsiye edebileceğim bir kaynak var.İsmi borsa koçu.Borsada nasıl para kazanacağınızı öğreten çok güzel bir rehber.İlgilenen arkadaşlar bakmak isterlerse aşağıdaki linkten detaylı inceliyebilirler.Herkese bol kazançlar arkadaşlar.


16 Haziran 2013 Pazar

YAŞAM KOÇLUĞU YAPARAK PARA KAZANMAK




Merhabalar bu gün sizlere Yaşam Koçluğundan bahsetmek istiyorum.Yaşam koçluğu,nu şöyle tarif edebiliriz. insanlara işlerinde, ilişkilerinde ve yaşamlarında başarılı olmalarını sağlamak ve onlara destek olmak, gerekli bilgileri veren ve kişinin potansiyelini farketmesi için çalışmalar yapan kişilere yaşam koçu diyebiliriz.İnsan nüfusunun artması ve Dünyanın gelişmesiyle bir çok meslek dalları ortaya çıkmıştır.Hiç şüphe yok ki şu aşamada günümüzün en kazançlı meslek dalları olarak bilinen piskolaji ile ilgili meslek dalları oldu.Teknolojinin ve dünyanın gelişimi ve insan nüfusunun artışı ile birlikte gün geçtikçe farklı meslek dallarıda olmuştur.İnsanların bir çok konuda psikoloji ile ilgili bölümlere başvurması , psikolojiyle ilgili olmayan durumlara çözüm getirilememesi yeni bir meslek dalını yani , Yaşam Koçluğu’nu ortaya çıkarmıştır.Yaşam Koçluğu psikoloji ile ilgili bir meslek değil sadece insanlara kişisel hedeflerini belirlemesine ve bu hedeflere ulaşmasına yardımcı olan profesyonel bir meslek olarak bilinir.

YAŞAM KOÇU NE DEĞİLDİR?
  • Yaşam koçu Bir Danışman Değildir.
  • Yaşam koçu bir Psikolog Değildir.
  • Yaşam Koçu Bir Mentor Değildir.
YAŞAM KOÇLARINDAN KİMLER HİZMET ALIR?
  • Hayatında olumlu bir değişiklik yapmak isteyenler hizmet alırlar.
  • Ne istediğini bilmek isteyenler hizmet alırlar.
  • Mevcut durumunun farkında olmak isteyenler hizmet alır.
  • Potansiyelinin farkında olmak isteyenler hizmet alır.
  • Kendine bir hedef belirlemek isteyenler hizmet alırlar.
  • Hedefine ulaşmak isteyenler yaşam koçuna başvurur.
  • Daha başarılı olmak isteyen hizmet alır.
PEKİ KİMLER YAŞAM KOÇU OLABİLİR?

Çalışmak isteyen herkes yaşam koçu olabilir. Yaşam koçu olmak istiyorsanız eğer herhangi bir alanda eğitim almış olmanız gerekmez. Ancak iyi bir yaşam koçu olmak için de bazı kişisel özelliklere sahip olmanızda fayda var. Örnek vercek olursak;
  •  İnsanlara yardım etme arzusu olmalı
  •  Üstün dinleme becerisi ve insanları anlama kabiliyeti olmalı
  •  Doğru sorular sorma becerisi becerilerinizin olması gerekir
  • Etkili iletişim becerinizin olması lazım
  • Dikkat çekebilme becerinizin olması lazım
  •  Sezgisel güç olmalı
  • Yaratıcılığınız olmalı
  • Hayata pozitif bakma arzusu mutlaka olmalı
  •  Öğrenmeye açık olmalısınız.
YAŞAM KOÇU NASIL OLUNUR?

Yaşam Koçu olabilmeniz için bir üniversiteden mezunu  olmanız yada bir bölümü bitirmiş olmanız gerekmez.İsteyen her kes yaşam koçluğu yapabilir ve yaşam  koçluğu yaparak para kazanmak istiyebilir..Ama  yaşam koçu olabilmeniz için nereden başlayacağınızı ve nasıl davranacağınızı bilmeniz gereklidir.Yaşam koçluğu yaparak para kazanmak istiyorsanız eğer, size yardımcı olacak ve neler yapmanız gerektiğini gösterecek bir kaynak bulmanız gereklidir.Sizlere yaşam koçluğu rehberi,ni tavsiye edebilirim.



YAŞAM KOÇLUĞU YAPARAK NE KADAR PARA KAZANILIR?

Yaşam koçları seans başı para alırlar.Bir seansları 30 ila 45 dakika arasında değişmektedir.Yaşam koçları seans başına 150- ila 450 TL arası para almaktadırlar.Yani sizin anlıyacağınız yaşam koçluğu yaparak güzel para kazanabilir ve güzel bir hayat yaşayabilirsiniz.

EĞER SİZDE YAŞAM KOÇLUĞU YAPARAK PARA KAZANMAK İSTİYORSANIZ 



14 Haziran 2013 Cuma

SEO DANIŞMANLIĞI YAPARAK PARA KAZANIN


Merhaba arkadaşlarğ.Bügün sizlerle seo danışmanlığı hakkında konuşmak istiyorum.İlk önce seo danışmanlığını açıklayalım.Bir web sitesinin arama motorlarında en üst sıralara çıkabilmesi için uğraşan ve çalışmalar yapan ve yaptıkları uğraş karşısında web site sahiplerinden ücret alan kişilere seo danışmanı diyoruz.
Peki Seo Nedir birde bunu inceliyelim;  
Bir web sitesinin arama motoru kurallarına uygun hale getirilmesi için çalışmalar yapılan genel adına Seo denmektedir.Genelde seo yaptırmak isteyen web site sahipleri seo danışmanları sayesinde web sitesinin  arama motorlarında üst sıralara çıkmasını sağlamaktadır.Bir web sitesi , istediği belirli bir anahtar kelimede yükselebilmesi için Seo çalışması yaptırmak zorundadır.Seo yapmak için bir çok yöntem mevcuttur.Sosyal imleme siteleri, backlink, paravan blog oluşturmak, çapraz link değişimi gibi yöntemler kullanılarak istenilen hedefe ulaşılabilmektedir.
Bir çok seo danışmanı değişik yöntemler kullanmaktadır.Seo danışmanları genelde webmaster sitelerine yaptıkları çalışmalar ve seo yaptırmak isteyenler için ilanlar bırakarak kendilerine ulaşmalarını sağlarlar.seo danışmanı Her verilen çalışma için ücreti peşin alarak belirttikleri günde raporları ile birlikte site sahiplerine çalışmalarını teslim ederler.

SEO DANIŞMANI NASIL OLUNUR?
Eğer Seo Danışmanı olmak istiyorsanız yukarıda söylediğimiz  Seo yöntemlerini  uygulayabilmeniz gerekmektedir.Önemli olarak  backlink ve sosyal imleme ile ilgili elinizde otomatik program olması , işinizi kısa sürede teslim etmenize ve bu sayede daha fazla  müşteriyle çalışmanıza olanak tanır.Eğer Seo konusunda hiç bir bilginiz yok ise ve bahsedilen programlarda elinizde bulunmuyor ise  Seo danışmanlığı yapabilmenize olanak sağlayan kaynaklar aracılığı ile bu işe başarmanız mümkün.
Sizlere seo danışmanlığı yapabilmeniz için yardımcı bir kaynağı tavsiye etmek istiyorum. İşte size yardımcı kaynağın ismi Seo rehberiSeo Danışmanlığı yapabilmeniz için elinizde bulundurmanız gereken tüm yöntemleri , kaynakları ve programları sunan özel bir eğitim setidir.Bu eğitim seti ile Seo çalışmalarını nasıl yapacağınızı  kısa sürede öğreneceksiniz. verdiği backlink ve sosyal imleme gibi otomatik programlarla Seo Danışmanlığı işine kısa sürede başlayabilirsiniz
Seo Danışmanlığı yapabilmeniz için elinizde bulunması gereken tüm kaynaklar ve programlar elinizde mevcutsa şu yolları takip edin;
  • Seo danışmanlığında yapacağınız çalışmaların bir listesini oluşturun.
  • Nasıl bir seo çalışması yapacaksanız ona göre bir ücretlendirme planı yapın ve ödemelerinizi hangi yollardan alacağınızı belirleyin.
  • Seo danışmanlığı yapabilmeniz için müşteri bulmanız gerekmektedir.Onun için reklamınızı her yerde paylaşın.Örnek olarak kendinizi seo danışmanı olarak tanıtabileceğiniz kişisel bir web sitesi açın.
  • Alacağınız çalışmaları müşteriye kaç günde teslim edeceğinizi belirleyin ve verdiğiniz güne kadar çalışmalarınızı raporları ile birlikte teslim etmeye çalışın.Bu sayede çalıştığınız kişiler sizin hakkınızda olumlu yorumlar yapacak ve kısa sürede size farklı müşteriler kazandıracaktır bunu sakın unutmayın.
SEO DANIŞMANLIĞI YAPARAK NE KADAR KAZANABİLİRİM?

Seo danışmanlığı yaparak para kazanmak istiyorsanız , bu işe vereceğiniz emek ile doğru orantılı olarak değişim göstermektedir.İşinizi düzgün bir şekilde belirttiğiniz zamanlarda teslim etmeniz, olumlu yorumlar almanıza ve kısa sürede yüksek kazançlar elde etmenizi sağlıyacaktır.Ayrıca ne kadar çok reklam yaparsanız okadar çok müşteri çeker ve kazancınızı bi o kadar daha arttırabilirsiniz.Bir Seo Danışmanı’nın aylık ortalama kazandır 3000 – 5000 TL arasında değişmektedir.

SİZDE SEO DANIŞMANI OLMAK İSTİYORSANIZ SEO REHBERİ,NE BİR GÖZ ATIN DERİM.



11 Haziran 2013 Salı

EBAY İLE KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK





Ebay ile ek gelir elde ederek internetten kolay yoldan para kazanmak istiyorsanız size vereceğim detayları dikkatli bir şekilde incelemenizi tavsiye ederim.Tüm dünyada bilinen ve çok fazla trafiği sahip olan Ebay.com bir alışveriş platformudur.İçerisinde bir sürü ürünleri hiç tanımadığınız kişilere satarak çok güzel paralar kazanabilirsiniz.Ebay,dan para kazanmak çok eğlenceli bir iş olarak kabul edilir.Artık bütün herkes ek gelir sağlamak için farklı yöntemler kullanmaktadırlar.Bir çok insan maaşlı bir işte çalışarak para kazanmak ister,kimileri bir ürün pazarlıyarak para kazanır,kimisi de oturduğu yerden para kazanır.Eğer sizde oturduğunuz yerden para kazanmak istiyorsanız bunu Ebay,dan rahatlıkla yapabilirsiniz.Henüz ülkemizde daha bir çok insan bu işi nasıl yapacağını bilmiyor.Ebay büyük bir alışveriş platformu olduğu için bir çok insana ek gelir imkanı sunmaktadır. Ebay,dan para kazanmak istiyorsanız hem part hem de full time olarak çalışabilirsiniz.Şimdi biraz Ebay,ı tanıyalım:

EBAY NEDİR?

Ebay,online olarak internetten işleyen bir tür açık arttırma sistemidir.30 ülkede boy gösteren Ebay ziyaretçi trafiği bakımından ilk 20 ,lerin arasına girmiş bir web sitesidir.

EBAY,IN ÇALIŞMA MANTIĞI NASIL İŞLEMEKTEDİR?

Ebay,ın esas amacı bir köprü vazifesi görmektir.İşe ilk önce siteye üye olmakla başlıyabilirsiniz.Üyelik işlemlerini gerçekleştirdikten sonra bir ürün seçmeniz gerekiyor.Bir ürünü seçmek için googlenin kelime racını kullanmanızda fayda var.Ürünü seçtiğinizi farzederek işlemlerimize devam ediyoruz ve seçtiğimizz ürünü açık arttırmaya çıkarıyoruz.Ebay,da satışını yapabileceğiniz bir kategori yok.Elinizde ne varsa onu satabilirsiniz.Başka değişik yöntemlerde mevcut.Nasıl mı oluyor? Şöyle arkadaşlar bir tedarikçi site ile anlaşıp  ürünü pazarlamak.Siz siparişi alıp satışını yapın tedarikçi sitenizde o ürünü satın alana göndersin.Esas önemli olan satabileceğiniz ürünleri bulmak.Ebay,ı kullanarak satış yapmaya başladığınızda bir çok tedarikçi site bulabilir ve ürünleri çoğaltıp daha fazla ürünleri sergiliyebilirsiniz.Tüm dünyada kabul gördüğü için satış yapmak güvenilir vekolaydır.Yani insanlar Ebay,ı bildikleri için gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirler.Ebay,da sıfır ürünlerin yanı sıra ikinci el ürünlerde satabilirsiniz.Daha öncede belirttiğimiz gibi Ebay ile kolay yoldan para kazanmak istiyorsanız en önemli faktör ürün seçimidir.Ürünün satışına başlamadan önce çok iyi bir araştırma yaparak analiz ederseniz çok rahat bir şekilde ürünü satabilirsiniz.



Her işte olduğu gibi bu işte de müşteri memnuniyeti ön plandadır.Ebay veri tabanına alıcı satıcı arasındaki ilişki puanlama yöntemi ile kaydedilir.Bu şekilde satıcının  Ebay,da rütbe değeri belirlenmiş olur.Bir ürünü almadan önce müşteri satıcının rütbesine ve daha önceki alışverişlerdeki yorumlara bakar.Bu yüzden rütbeleme sistemi Ebay,daki en etkili unsurlardan biridir.Ebay,da para kazanmanın başka bir yöntemi ise Ebay.com ,dan online mağza kurmaktır.Tecrübeli kullanıcıların Ebay,da online mağzaları bulunmaktadır.Yeterli bilgiye sahip olduktan sonra kendilerine online mağza açıp daha güzel paralar kazanmaktadırlar.



SİZDE EBAY İLE KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK İSTİYORSANIZ ŞANSINIZI BİR DENEYİN DERİM.




8 Haziran 2013 Cumartesi

AMAZON.COM , DAN KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK





Bu gün sizlere amazon.com ile kolay yoldan para kazanmak nasıl oluyor göstermek istiyorum.İlk önce amazon.com ,un bir servisi olan Amazon Associates ,ten bahsedelim.Sağladığı zengin servislerle affiliate ortaklarının iştahını kabartan Amazon Associates servisi binlerce üyeye sahiptir ve Amazon.com üzerindeki ürünleri satarak komisyon sistemiyle para kazandırmaktadır.Amazon Associates dünyanın en popüler affiliate programlarından biridir.Amazon.com ,a her gün yüzlerce ürün eklenmekte ve satılmaktadır.Televizyondan cep telefonuna, oyuncaklardan giysiye,ve daha bir çok ürün satılmaktadır.Bu ürünlerden istediğiniz ürünlere satış ortaklığı olarak bu ürünleri pazarlıyarak kolay yoldan para kazanabilirsiniz.Amazon Associates ,deki ürünleri illaki kendi web sitenizde satmak zorunda değilsiniz.Farklı platformlarda da bu ürünleri pazarlıyarak kolay para kazanabilirsiniz. İlk önce Amazon Associates ,e üye  olarak bu işe başlıyabiliriz.

Üye olduğunuzu farzederek şimdi biraz Amazon Associates ,i detaylı inceliyelim.

Home: Ana sayfa

Link Banners: Bu bölümde ürünler için affiliate kodları oluşturabilir reklam bannerları oluşturabilir ve site stripe ayarlarını değiştirebilirsiniz.

Widgets: Araçlar kısmı olarak adlandıracağımız bu bölümde sitenize entegre edebileceğiniz çok kullanışlı mini uygulamalar bulacağız.

Astore: Astore hiç bir programlama bilgisine ihtiyaç duymadan sitenize çok kolay bir şekilde entegre edebileceğiniz online mağza uygulamasıdır.

Endless.com: Amazon.com,un bir parçası olan endless.com Amazon Associates ile affiliate programını sizlere açmış durumda.% 15 oranında komisyon oranı vermektedir ve ayakkabı konusunda oldukça profesyonel bir sitedir.

Reports: Bu bölümde yaptığınız satışların raporlarını bulabilirsiniz.Bu raporlar ürün seçiminde sizlere yardımcı olacaktır.

Product Advertisimg API: Bu bölüm programcılara ve geliştiricilere yönelik web programlama bilgisi gerektiren bir platformdur.

Şimdi gelelim ürün seçimi olayına.Amazon.com ,da bir ürünü seçmek ve satışını yapmak oldukça basittir.İnsanların ihtiyaçlarına göre ürünleri tespit etmek başka bir deyişle talebi önceden kestirerek ona göre ürünü arz etmek pazarlamanın altın kuralları arasındadır.Yani insanların tercihlerinin ne olacağını etrafınızdaki şartlara göre kestirebilir ve bu duruma göre ürünler üretip kolay yoldan satış yaparak para kazanmak muhteşem bişeydir.

KOMİSYON ORANLARI VE ÖDEMELER

Ziyaretçiler sizin verdiğiniz linklere tıklayarak Amazon.com ,a ulaşarak buradan herhengi bir ürün alması durumunda komisyon kazanırsınız.Amazon Associates programı size her sattığınız ürünlerden satmış olduğunuz ürün başına size belli komisyonlar vermektedir.

HANGİ SAYFALARA LİNK VEREBİLİRSİNİZ?

1. Ürünlerin satış sayfalarına,

2. Arama sonuç sayfalarına,

3. Amazon.com ana sayfasına,

4. Amazon.com ,daki herhangi bir sayfaya link verebilirsiniz.

Sattığınız ürünlerden gönderilen ürün sayısına bağlı olarak % 4 ,ten % 8,5 ,a kadar kolay yoldan para kazanmak mümkün.Amazon.com Dünyanın en güvenilir online satış mağzalarından biridir.Örnek vermek gerekirse 1.500 - 2.000 dolarlık bir ürünü kolaylıkla satabilirsiniz.Bu fiyat üzerinden bu komisyon oranları gayet güzel.İlk başta size % 4 çok küçük bir rakam gibi görünebilir ama bu % 4 hiç küçümsenmiyecek bir rakam bence.Mesela sizin linkinizle giriş yapan bir kişi fotğraf makinası almak istiyor ve yanında hafıza kartıda aldı farzedelim veya başka bir ürün aldı bu aldıkları ürünlerden de komisyon kazanmaktasınız.Amazon Associates programı direk banka hesabınıza veya çek olarak paranızı alabilirsiniz.Fakat şuan Türkiyedeki bankalara ödeme yapmamaktadır.Şuan sadece çek olarak ödemeniz gönderilmektedir.Ödemeler hesabınızdaki paranın minumum ödeme tutarına ulaşması ile size ödenir.Çek ile ödeme alabilmeniz için hesabınızda en az 100 $ olmak zorundadır.Ancak Türkiyede bu çekleri bozdururken küçükte olsa bir kesinti yapacağından size Amazon.com,dan ödeme alma miktarını 500$ olarak ayarlamanızı tavsiye ederiz.İçinizde bazı arkadaşlarımız bu bilgileri nerden bulduğumu düşünebilirler.Arkadaşlar bu bilgiler ve daha fazlasını goomass eğitim kiti sayesinde öğrendim ve uygulamaya çalışıyorum.Sizlere daha önce goomass hakkında bilgiler vermiştim.O yazımı tekrardan okuyarak bilgi edinebilirsiniz.

SİZLERDE AMAZON.COM,DAN KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK İSTİYORSANIZ HİÇ ZAMAN KAYBETMEDEN SATIŞ ORTAKLIĞINA BAŞLAYIN.


6 Haziran 2013 Perşembe

EVDEN GRAFİK TASARIM VE LOGO YAPARAK KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK






Arkadaşlar bügün sizlere evden grafik tasarım ve logo yaparak kolay yoldan para kazanmak konusuna değinmek istiyorum.Hepinizin Evindebir  Bilgisayarınız vardır diye tahmin ediyorum. Tasarım ve logo yapmayıda severek ve isteyerek yapıyorsunuz bunuda geçelim bu işi hobi olarakta yapıyor olabilirsiniz. Ya da Tasarımla ilgileniyorsunuz ve aldığınız maaşınız size yetmiyor olabilir ve  ek iş arıyorsunuz. Peki bu bilgilerinizle hiç para kazanmayı düşündünüz mü? Bildiğiniz ve severek yaptığınız grafik tasarım ve logo yaparak kolay bir şekilde para kazanmanız mümkün. Online tasarım siteleri başta olmak üzere Dünyada bir çok insan bu iş sayesinde para kazanmaktadır. 

 Bu online tasarım  sitelere iş yaptığınız gibi işte verebiliyorsunuz. Kısaca bu sitelerin mantığını bakacak olursak bu online tasarım sitelerine üye olduğunuz takdirde size ilk önce soruyorlar katılımcı üyemisiniz? yoksa Tasarımcı üyemisiniz diye ? Katılımcı üye olurak katıldıysanız eğer tasarım logo işinizi sizin belirlediğiniz bir fiyat çerçevesinde tasarımcılara belirli bir gün vererek yarışmaya açıyorsunuz ve tamamen müşterinin beğenisine göre yapılan tasarımlara oy verilen sürenin sonunda kazanan tasarımcının işini alıyorsunuz.tasarımların fiyatları 100 $ ile 4000 $ kadar iş verenin  kalitesine göre değişmektedir.Böyle online tasarım sitelerinde bütün herkes şansını denediği için bir çok tasarımla karşılaşmak mümkündür. Kolları sıvayın ! Dünyanın her yerinden katılımcı ve iş veren bu online tasarım sitelere katılmaktadırlar.Yurt dışında çok yaygın olarak kullanılmaktadır. Türkiyeden bu işi yapan ve  yaptıran sayısı hiç de fena değildir. Bu online tasarım sitelerine tasarımcı olarak üye olmak istiyorsanız tek yapmanız gereken bilgilerinizi doldurup ve kazandığınız parayı almak için bir paypal hesabı açmak. İşi kazandığınız taktirde para hesabınıza anında yatmaktadır



PEKİ NU SİTELERİN KAZANCI NELERDİR ?

Bu online tasarım siteleri yapılan yarışmanın sonunda kazanan kişiden kazandığı paranın  %10 unu kesiyor yani örnek vermek gerekirse 100 $ lık bir yarışmada 10 $ firma alıyor size 90 $ yatırıyor. Parayı firma peşin aldığı için sizin paranızı alamama gibi bir riskyoktur. Yarışmanın sonunda iyi güzel bir iş çıkmasa bile mutlaka birini seçmek zorunda. Müşteri eğer sizden memnun kalıyorsa size ekstradan fazla para teklif ederek size çok farklı tasarımlar yapmanızıda isteyebilir.Bu online tasarım siteleri İngilizce olduğundan dolayı ingilizceyi bilen kişilerin rahatlıkla anlayacağı bir ortam. Ama İngilizceyi bilmeyenler için de hiç sorun değil !  Google çevirmeni kullanarak bu işin üstesinden de gelebilirsiniz.

EN ÇOK İLGİ GÖREN TASARIM VE LOGO SİTELERİ

1. hatchwise.com  

2. crowdspring.com

3. designcrowd.com

5 Haziran 2013 Çarşamba

DOMAİN ALIP SATARAK KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK



Merhaba arkadaşlar,Bügün sizlere domain alıp satarak nasıl kolay yoldan para kazanacağınızı anlatmak istiyorum.
Domain alıp  satmak işiyle uğraşanların uzun süredir internetten yaptıkları bir iştir. Önemli olduğu düşünülen domainler daha önceden çok cüzi bir fiyata alınarak ileride biçilen değere göre milyon $ seviyelerine kadar satılabilmektedir.
Sizlere bir örnek vermek gerekirse  ucakbileti.com zamanında 20 TL gibi komik bir fiyata alınmış olup 100.000 $ gibi bir rakamla satılmıştır. Tabii bunu herkes bilemiyebilir biraz  zaman meselesi yani gelecekte hangi domain işe yarar bunu bilmek kolay bir iş değildir..Ama güzel bir domain ismi almış olsanız ve bu domain ismini güzel fiyatlara satmış olsanız çok güzel paralar kazanabilirsiniz.
Fakat  artık eskisi gibi değil domain alan kişi sayısı her geçen  gün artmakta ve pazar gitgide kızgınlaşmaktadır.Belki jenerik domainler yok ama sizin de alabileceğiniz güzel domainler her zaman mevut. Örnek vermek gerekirse  pizza.com yerine pizzam.com u alsanız belki daha iyi olacak.Bu örnekleri kendi kafanızdan çoğaltabilirsiniz.  Ülkemizde domain işi pek fazla bilinmese de diğer ülkelerde çok güzel paralar dönmektedir. Domain,i aldınız farzedelim.Bu domaini hemen satamayabilirsiniz.Belki beklemeniz gerekebilir.  Örneğin pizza.com u alan kişi uzun süre bekleyip öyle satmış.



Arkadaşlar önemli olan biraz sabretmek.Bir tane domain aldınız bekliyorsunuz,bekliyorsunuz kimse almıyor diye hemen pes etmemek gerekir.Bunun yanında aldığınız domaini yüksek fiyata satmak önemli değildir kar etmeniz önemlidir. İçinizde belki bu işi gerçekten yapmak isteyenleriniz olabilir.Sizin için bir tiyo vermek istiyorum.Domain ismi araştırmasında google anahtar kelime bulma aracını mutlaka kullanıp odaklı bir domain ismi seçerseniz domain satmanız sizin için daha kolay olabilir.Bilenleriniz bilir bir site için domain ismi çok önemlidir.
Unutmayın domain alıp satarak kolay yoldan para kazanmak ileri görüşlülük ve sabır gerektirmektedir. Bir domain alıp niye bu domain satılmıyor diye üzülmenize hiç gerek yok. Her malın bir alıcısı vardır sözünü asla unutmayın ve aklınızı her zaman kullanmasını bilin. Bol kazançlı günler dilerim.

4 Haziran 2013 Salı

XTİCARET İLE KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK



                                  

Merhaba arkadaşlar,bügün sizlere xticaret ile kolay yoldan para kazanmak nasıl oluyor biraz bahsetmek istiyorum.İlk önce xticaret nedir biraz ondan bahsedelim.Xticaret,satış ortaklarının internetten para kazanmaları için kurulmuş ve içerisinde bir sürü ürün bulunan,bu ürünlerin pazarlanması için yani sizlerin para kazanmanız için kurulan satış ortaklığı ağına xticaret denmektedir.2009 yılında kurulmuş olup ve şuan 56.000 den fazla üyesi mevcuttur.

BU SİSTEM NASIL MI İŞLİYOR ?

Mesela herhangi bir kişi ürününü satmak istiyor.Hemen ürününü xticaret,e ekliyor ve satış ortakları tarafından pazarlanmasını bekliyor.Ürün sahibi satılacak olan ürünü için satış ortaklarına bir komisyon belirler.Bu komisyonlar % 50 ila % 70 arasında değişmektedir.Örnek vermek gerekirse mesela siz 100 tl ,lik bir ürün sattınız ve bu sattığınız ürünün komisyon oranı % 50 olduğunu varsayalım hemen sizin hesabınıza 50tl yatar.Aslında sistem çok güzel açıkçası benim çok hoşuma gidiyor.Bende xticaret,e üyeyim  ve Size birazdan kendimden örnek vermek istiyorum.Ama şimdi xticaret, e nasıl üye olunur onu inceliyelim.

XTİCARET,E  NASIL ÜYE OLUNUR ? 

Şimdi sizlere adım adım nasıl üye olacağınızı resimlerle anlatmaya çalışacağım.

1. İlk önce www.xticaret.com, a giriş yapıyorsunuz ve üye ol butonuna tıklıyorsunuz.




2. Aşağıdaki resimde gördüğünüz üzere üyelik bilgilerinizi doğru bir şekilde girin.





3. Şimdi üyelik bilgilerinide vermiş olduğunuz mail adresine girip üyeliğinizi aktif edip onaylamanız gerekmektedir.Aşağıdaki gibi resim gelecek sonra.




4. Ödeme butonunu tıkladıktan sonra,ödeme sayfasına ulaşacaksınız.

Çok kısa bir süre içinde üyeliğinizin aktif olmasını istiyorsanız ödemenizi kredi kartı ile yapın.Çünkü eğer havale ile ödeme yapacaksanız 3 iş günü beklemeniz gerekebilir.

Evet arkadaşlar bu şekilde üye olduktan sonra şimdi geldi kendimize satacak bir ürün bulmakta.Kendinize bir ürünü seçtik eee şimdi ne yapacaz ve bunları nasıl pazarlıcaz.Bu seçtiğimiz ürünleri her yerde paylaşıp kolay yoldan para kazanmanız mümkündür.Nasıl yani diyenleriniz , bu satış ortaklığı işinden anlamıyanlar nasıl olacak diyeniniz mutlaka çıkacaktır aranızda.İşte şöyle arkadaşlar.Bi ürünü seçtiniz bu ürünü pazarlamak için sosyal ağları kullanabilirsiniz.Facebook ve twitter ve daha bir çok sosyal ağ gibi yerlerde size verilen linkinizi dağıtarak kolay yoldan para kazanabilirsiniz.Yada kendize bir blog açıp bu ürünü bloğunuzda pazarlıyabilirsiniz.Bir çok forum sitesi var.Bu form sitelerinde insanların dikkatini çekecek güzel yazılar yazıp sonrada satış linkinizi bu linke yerleştirip bu form sitelerinden de satış yapabilirsiniz. Olmadı kendinize bir site açıp buradan satışını gerçekleştirebilirsiniz.Yani bir sürü alternatif mevcut.Xticarette ödemelerinizi mutlaka alırsınız.Şimdiye kadar hiç kimsenin parası kalmamıştır xticaret,te.Kafanızda acaba ödememi alabilirmiyim düşüncesi asla olmasın.Ödemelerinizi her ürün sattığınızda alamazsınız. 50 tl ,ye ulaştığında sizin verdiğiniz banka hesabınıza yada paypal hesabınıza paralarınız aktarılır.

PEKİ BU XTİCARET,İ KULLANAN VAR MI ?

Bu soruyu bir çok arkadaşımız sorabilir.Size kendimden örnek vereceğimi söylemiştim.Arkadaşlar bizzat ben kullanıyorum ve size gönül rahatlığıyla da tavsiye edebilirim.Ha derseniz ki sen nerden duydun nerden biliyorsun diye soracak olursanız açıkçası arkadaşlar ben internetten para kazanmak konusunda çok makaleler çok konular okuyup araştırma yaptım.Bu internetten para kazanma konusunu kafaya takmıştım ve araştırdıkça yeni bilgiler öğrenmeye başladım.Bir gün araştırırken goomass ile tanıştım.Ve goomass üzerine yoğunlaşmaya başladım ve araştırmalarım sonucunda herkes iyi şeyler söylüyor ve bir birine öneriyordu.Ve en sonunda kararımı verdim ve goomass,ı satın aldım.Hemen bilgisayarıma indirip okumaya başladım.O kadar güzel bilgiler vardı ki içinde sıfırdan başlayanlar içinde ileri derecede olanlar içinde çok güzel bilgiler verilmekteydi.Okudukça daha çok okuyasım geliyor ve hırslanıyordum.Okumaya devam ederken Xticaret eğitimi diye bir konu vardı ve hemen okudum.Aklıma yattı ve ben de bu şekilde üye oldum.Yani benim xticarete geçme sebebim goomass eğitim kiti,dir.Bu arada eğer goomass eğitim kiti,ni incelemek isteyeniniz varsa BURDAN detaylı inceliyebilirler.Bu ikisi içinde yani goomass ve xticaret sayesinde bir çok şey öğrendim ve para kazanmaya başladım.

EĞER SİZDE XTİCARET İLE KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK İSTİYORSANIZ




1 Haziran 2013 Cumartesi

PASTACILIK YAPARAK KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK





El becerilerinizi ve yeteneğinizi pastacılık yaparak kolay yoldan para kazamanız mümkün.Evet arkadşlar Evden çalışarak ek gelir elde etmek istiyor fakat nerden başlıyacağınızı bir türlü nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız eğer herkes tarafından takdir edilen yetenekleriniz varsa ve bu yeteneğinizi severek yapmış olduğunuz kek ve pastalara yansıtarak para kazanmaya nedersiniz..

Günümüz teknolojisinde mutfakta vakit geçirip kendi yeteneklerini ortaya koyanlar, her evde bulunabilecek pratik ev aletleri sayesinde evden çalışan bayanlara ve yetenekli beylere gelir kapısı haline gelmiştir. Sizlerde kendinize güveniyorsanız ve elinizin lezzetli olduğuna inanıyorsanız çevrenizdeki insanlardan pasta ve keklerinizin lezzetlerinin ne kadar mükemmel olduğuyla ilgili takdirler alıyorsanız işe pastacılık yaparak kolay yoldan para kazanmak ile başlayabilirsiniz.

Pasta veya kek yapmak için yaratıcı bir hayal gücünden ötesine ihtiyacınız yok.eğer pasta şeşitleri yapmakla sıkıntı çekiyorsanız internetten biraz araştırma yaparak çok güzel bilgiler toplayabilirsiniz. Arkadaş davetleri, doğum günleri, yıl dönümleri gibi özel günler için pasta kek gibi daha bir çok çeşitler yaparak kolay yoldan para kazanmak çok zor bir olay değil.Daha profesyonel adımlar atmak istiyorsanız eğer, pasta kekini pişirme/süsleme kurslarına katılıp kendinizi yetiştirebilirsiniz.


Hepimizin dikkat etmesi gereken noktalar:

-En önemli konulardan bir tanesi hijyendir. Hem çevre sağlığına hem de kendi müşterilerinizin sağlığını düşünmeniz gerekir.Taze sütle, kaliteli gıdalarla ve taze meyveler kullanarak,siparişleriniz için hazırlanması uzun süren pastalarınız varsa eğer  kokuyu emmeyecek şekilde buzdolabınızda muhafaza etmeniz gerekmektedir.

Özenle ve Lezzetli pasta ve keklerinizi  nakit paraya dönüştürme vakti!


Arkadaşlarınıza ve yakın çevrenize sizin reklamını yapmasını sağlıyarak bu işe başlayabilirsiniz.En güzel yaptığınız ve dikkat çeken pastayı yaparak arkadaş davetleri gibi özel günlerde ikram edebilir, sipariş üzerine pasta yaptığınızdan söyliyebilirsiniz.Etrafınızda bulunan kafelere düğün organizasyonları ile uğraşan şirketlere ulaşabilir ve yapmış olduğunuz pata veya keklerin fotoğraflarını gösterip     hatta yaptığınız pasta veya keklerden tattırabilirsiniz.Durun daha bitmedi,kendinize bir blog açarak bu yaptıklarınızın fotoğraflarını çekip bloğunuza koyarak tanıtabilir,sosyal ağlarda paylaşımda bulunarak daha fazla insana hitap edebilirsiniz. 

Fiyatlandırmaya gelecek olursak gıda giderleri, elektrik ve pişirme gibi giderler, sigorta maaş gibi pasta yapımında tahsis edemeyeceğiniz giderleri kapsar. Örnek vermek gerekirse pasta için pişirme ve gıda giderleri için 2TL ödediyseniz, pastayı 6TL ye satmanız hem emeğinizin karşılığını almanızı hem de bir sonraki siparişiniz için bütçe oluşturmanızı sağlayacaktır.

Arkadaşlar pastacılık yaparak kolay yoldan para kazanmak istiyorsanız yapabileceğiniz her şey, hayal gücünüze bağlı.  Herkese  bol kazançlar dilerim.