4 Haziran 2013 Salı

XTİCARET İLE KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK



                                  

Merhaba arkadaşlar,bügün sizlere xticaret ile kolay yoldan para kazanmak nasıl oluyor biraz bahsetmek istiyorum.İlk önce xticaret nedir biraz ondan bahsedelim.Xticaret,satış ortaklarının internetten para kazanmaları için kurulmuş ve içerisinde bir sürü ürün bulunan,bu ürünlerin pazarlanması için yani sizlerin para kazanmanız için kurulan satış ortaklığı ağına xticaret denmektedir.2009 yılında kurulmuş olup ve şuan 56.000 den fazla üyesi mevcuttur.

BU SİSTEM NASIL MI İŞLİYOR ?

Mesela herhangi bir kişi ürününü satmak istiyor.Hemen ürününü xticaret,e ekliyor ve satış ortakları tarafından pazarlanmasını bekliyor.Ürün sahibi satılacak olan ürünü için satış ortaklarına bir komisyon belirler.Bu komisyonlar % 50 ila % 70 arasında değişmektedir.Örnek vermek gerekirse mesela siz 100 tl ,lik bir ürün sattınız ve bu sattığınız ürünün komisyon oranı % 50 olduğunu varsayalım hemen sizin hesabınıza 50tl yatar.Aslında sistem çok güzel açıkçası benim çok hoşuma gidiyor.Bende xticaret,e üyeyim  ve Size birazdan kendimden örnek vermek istiyorum.Ama şimdi xticaret, e nasıl üye olunur onu inceliyelim.

XTİCARET,E  NASIL ÜYE OLUNUR ? 

Şimdi sizlere adım adım nasıl üye olacağınızı resimlerle anlatmaya çalışacağım.

1. İlk önce www.xticaret.com, a giriş yapıyorsunuz ve üye ol butonuna tıklıyorsunuz.




2. Aşağıdaki resimde gördüğünüz üzere üyelik bilgilerinizi doğru bir şekilde girin.





3. Şimdi üyelik bilgilerinide vermiş olduğunuz mail adresine girip üyeliğinizi aktif edip onaylamanız gerekmektedir.Aşağıdaki gibi resim gelecek sonra.




4. Ödeme butonunu tıkladıktan sonra,ödeme sayfasına ulaşacaksınız.

Çok kısa bir süre içinde üyeliğinizin aktif olmasını istiyorsanız ödemenizi kredi kartı ile yapın.Çünkü eğer havale ile ödeme yapacaksanız 3 iş günü beklemeniz gerekebilir.

Evet arkadaşlar bu şekilde üye olduktan sonra şimdi geldi kendimize satacak bir ürün bulmakta.Kendinize bir ürünü seçtik eee şimdi ne yapacaz ve bunları nasıl pazarlıcaz.Bu seçtiğimiz ürünleri her yerde paylaşıp kolay yoldan para kazanmanız mümkündür.Nasıl yani diyenleriniz , bu satış ortaklığı işinden anlamıyanlar nasıl olacak diyeniniz mutlaka çıkacaktır aranızda.İşte şöyle arkadaşlar.Bi ürünü seçtiniz bu ürünü pazarlamak için sosyal ağları kullanabilirsiniz.Facebook ve twitter ve daha bir çok sosyal ağ gibi yerlerde size verilen linkinizi dağıtarak kolay yoldan para kazanabilirsiniz.Yada kendize bir blog açıp bu ürünü bloğunuzda pazarlıyabilirsiniz.Bir çok forum sitesi var.Bu form sitelerinde insanların dikkatini çekecek güzel yazılar yazıp sonrada satış linkinizi bu linke yerleştirip bu form sitelerinden de satış yapabilirsiniz. Olmadı kendinize bir site açıp buradan satışını gerçekleştirebilirsiniz.Yani bir sürü alternatif mevcut.Xticarette ödemelerinizi mutlaka alırsınız.Şimdiye kadar hiç kimsenin parası kalmamıştır xticaret,te.Kafanızda acaba ödememi alabilirmiyim düşüncesi asla olmasın.Ödemelerinizi her ürün sattığınızda alamazsınız. 50 tl ,ye ulaştığında sizin verdiğiniz banka hesabınıza yada paypal hesabınıza paralarınız aktarılır.

PEKİ BU XTİCARET,İ KULLANAN VAR MI ?

Bu soruyu bir çok arkadaşımız sorabilir.Size kendimden örnek vereceğimi söylemiştim.Arkadaşlar bizzat ben kullanıyorum ve size gönül rahatlığıyla da tavsiye edebilirim.Ha derseniz ki sen nerden duydun nerden biliyorsun diye soracak olursanız açıkçası arkadaşlar ben internetten para kazanmak konusunda çok makaleler çok konular okuyup araştırma yaptım.Bu internetten para kazanma konusunu kafaya takmıştım ve araştırdıkça yeni bilgiler öğrenmeye başladım.Bir gün araştırırken goomass ile tanıştım.Ve goomass üzerine yoğunlaşmaya başladım ve araştırmalarım sonucunda herkes iyi şeyler söylüyor ve bir birine öneriyordu.Ve en sonunda kararımı verdim ve goomass,ı satın aldım.Hemen bilgisayarıma indirip okumaya başladım.O kadar güzel bilgiler vardı ki içinde sıfırdan başlayanlar içinde ileri derecede olanlar içinde çok güzel bilgiler verilmekteydi.Okudukça daha çok okuyasım geliyor ve hırslanıyordum.Okumaya devam ederken Xticaret eğitimi diye bir konu vardı ve hemen okudum.Aklıma yattı ve ben de bu şekilde üye oldum.Yani benim xticarete geçme sebebim goomass eğitim kiti,dir.Bu arada eğer goomass eğitim kiti,ni incelemek isteyeniniz varsa BURDAN detaylı inceliyebilirler.Bu ikisi içinde yani goomass ve xticaret sayesinde bir çok şey öğrendim ve para kazanmaya başladım.

EĞER SİZDE XTİCARET İLE KOLAY YOLDAN PARA KAZANMAK İSTİYORSANIZ




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder