15 Temmuz 2013 Pazartesi

GOOGLE KAZANÇLARI KİTABI



Merhaba arkadaşlar.Para kazanmak konusunda bu gün sizlere google kazançları kitabından bahsetmek istiyorum.Google kazançları kitabı yazarı olan Musa ERDOĞMUŞ googleden nasıl para kazanabileceğiniz hakkında süper bilgiler vermektedir.Musa erdoğmuş uzun süren araştırmaları sonunda googleden nasıl para kazanılacağını herkese anlatmış durumdadır.Musa ERDOĞMUŞ zamanında bir çok deneme yanılma yöntemlerini kullanmış ancak bu çok pahalıya patlamış.İşe yaradığı söylenen bir çok kitabı satın almış ve denemeler yapmıştır.En sonunda evden rahat bir şekilde nasıl para kazanılacağını keşfetmiştir. Bazıları için internetten para kazanma konusu çok saçma gelebilir fakat gerçekten internetten para kazanılıyor arkadaşlar.Burakın para kazanmayı yurtdışındaki insanlar bu iş sayesinde geçimini sağlıyor.

Arkadaşlar bence internetten para kazanmak istiyorsanız en önemli olan anahtar kelime seçimidir.Sonra tabiki seo çalışmasıdır.Eğer aranma hacmi yüksek ve rekabeti az olan bir anahtar kelime seçerseniz googlede daha rahat üst sıralara çıkarsınız ve bu şekilde para kazanmaya başlıyabilirsiniz.Aslında arkadaşlar bu konular çok derin konular.Bir kaç cümle ile ifade etmek gerçekten çok zor.ben kendimden örnek vermek istiyorum sizlere yalansız dolansız.Arkadaşlar ben bu affiliate işine 2 sene önce merak sardım.Her gün işten geliyordum direk internet kafeye gidiyordum.Bir çoğunuz evinde internet yok mu diyebilir,yoktu arkadaşlar.Çünkü daha yeni evlenmiştim ve işin aslı da işten çıkarılmıştım.Bu işten çıkarıldıktan sonra araştırmalarıma daha fazla zaman ayırmaya başladım.Araştırmalarım esnasında goomass eğitim kiti denk geldi.Artık araştırmalarımı goomass üzerinde yoğunlaştırdım.Araştırdıkça hoşuma gitmeye başladı.Goomass ,ı alanların yorumlarına baktım herkes memnun.Artık kafaya takmıştım ben bunu alırım dedim.Ve sonunda aldım.Hemen detaylı bir şekilde okumaya başladım.Ama inanın okudukça içimdeki heyecan biraz daha artıyordu.En sonunda hepsini okudum ve gerçekten verdiğim para helali hoş olsun dedim.Çünkü goomass yazarları her şeyi düşünmüşler ve ona göre hazırlamışlar.Yani en acemisinden tutunda en üst seviyedeki profesyonel kullanıcılara hitap ediyordu.

Artık kendim bir yerden başlamam lazımdı.Clickbank,tan bir ürün seçtim ve o siteden para kazanmak istiyordum.Ve bir site açtım açtım açmasına ama ne gelen var ne giden.Eeee dedim kendi kendime hani nerde bu millet.Güya bide yabancı yaptık siteyi.Ama benim hatam kopyala yapıştır yapmışım bide en başında söylemiştim sizlere anahtar kelime çok önemli diye.Ben ne yapmıştım ne anahtarr kelime analizi ne rekabet düzeyine bakmadan kara düzen bir domain adresi alarak siteyi kurmuştum.Her neyse lafı fazla uzatıp sizleri sıkmak istemiyorum zaman geçiyor benim siteye kimsecikler gelmiyordu.Artık bir baktım 1 sene geçmiş ve domainin ve hostingin yenilenmesi gerek.hemen vazgeçtim yeniletmedim.Artık sıkılmaya başlamıştım ve içimdeki o heves gitmeye başlamıştı.Hatta belli bir süre hiç ne araştırma yapmadım desem yeridir.Şimdi siz diyorsunuzdur google kazançları diye başlık atmıssın ama goomass,ı övüp duruyorsun diye.Onada sıra gelecek arkadaşlar.Goomass,ı incelerken Türkiyede olan Xticaret gözüme çarptı.İnceledim yurtdışındaki clickbank stratejisinin aynısı.Daha fazla dikkatimi çekmedi desem yalan olur.Çünkü en önemlisi türkçe idi.Araştırmalarımı yaptım ve Xticaret,e girmeye karar verdim.Xticarete üye oldum sistemi inceledim gerçekten çok güzeldi.Kullananları araştırdım yorumlara baktım,ödeme yöntemlerini inceledim hiç bir sorun yoktu.Eğer sizde incelemek isterseniz BURDAN inceliyebilirsiniz.



Ya bunu kim kurmuş diye araştırma yaparken karşıma musa ERDOĞMUŞ çıktı.Seminerler yapılıyordu bir katılayım dedim tesadüfte musa bey semineri yapacakmış.Semineri dinlemeye başladım gerçekten işini mükemmel yapıyordu.Gün geçtikçe ne zaman musa beyin bir semineri olsa hiç kaçırmamaya özen gösterdim ve musa bey sayesinde  ister inanın ister inanmayın arkadaşlar çok şey öğrendim.Ve bir gün  internetten satış yapmışım haberim bile yoktu.Tesadüfen para kazanabilmişmiyim diye bir bakayım dedim bir baktım bir ürün satılmış hemde gecenin bir yarısı tarihine baktım arkadaşlar 1,5 ay olmuş ve benim haberim yoktu.İşin garip yanı ise ben bu işe girelide 1,5 ay olmuştu.Yani ben Xticaret,e üye olmuşum ve hemen satış gerçekleştirmişim.Kimin sayesinde dersiniz tabiki musa beyin tecrübeleri ve benimde gayretimle oldu bunlar.

Şimdi belki bir çok kişi bizlere bunları niye anlatıyorsun diye söyliyebilir.Arkadaşlar ben kendimden örnek vererek sizlerinde zaman kaybetmesini istemiyorumda ondan.gerçekten işin ehlinden bilgiyi almak çok önemli.Sizlere bir sırrımı daha vermek istiyorum.Açıkçası ben bu bloğu deneme amçlı yapmıştım nasıl olacak trafik alabilecekmiyim diye.Ama beklentimin çok üstünde seyrediyor ve gün geçtikçe trafiğimde artıyor.bu benim için çok güzel bir avantaj.Sizlerde google kazançları kitabı ile güzel paralar kazanabilirsiniz.


ŞİMDİ SİZLERE ÖRNEK BİR VİDEOYU GÖSTERMEK İSTİYORUM.




Şimdi sizlere önemli bir konuyu söyliyecem.Ramazan sonuna kadar google kazançları kitabı kampanyaya girdi.90 TL olan kitap 45 TL,ye düştü.Eğer almak isteyen olursa kupon kodunu da vereyim sizlere ki indirimli alabilesiniz.İNDİRİM KUPON KODU:  (RAMAZAN) Eğer incelemek veye almak istiyorsanız BURDAN giriş yapıp alabilirsiniz.Bence bu fırsatı kaçırmayın derim.




Evet arkadaşlar umarım sizlere faydam olmuştur.Google kazançları kitabı ile inşallah çok paralar kazanırsınız.Beni dinlediğiniz için çok teşekkür ederim.BOL SATIŞLAR.

2 yorum:

  1. Emeğinize sağlık kardeşim. Bayağı özel bilgiler vermişsiniz bu konuda.

    YanıtlaSil
  2. Amacım esas bu işlerden para kazanmak isteyenler ve nasıl yapacağını bilmeyenler için bil yol göstermek.Gerçekten beğendiğinize çok sevindim.

    YanıtlaSil